środa, 12 grudnia 2012

Wilkołaki

A więc doczekaliście się dość długiego posta dotyczącego wilkołaków.
Jako, że mój komputer został sformatowany parę dni temu, zaczęłam duużo grać w minione simsy.
Pomyślałam, iż fajnie by pograć nadnaturalną postacią, której jeszcze nie miałam okazji wypróbować, a jest nią wilkołak.
Rodzina na początku składała się z dwojga narzeczonych : wilkołaka męskiego i żeńskiego (xd).
Następnie po ich ślubie urodził im się wilkołaczy synek, potem znowu synek.
Niestety ja wolę córki, więc zaadoptowałam dziewczynkę i w edycji sima zmieniłam ją w wilczka C;
Dobra to na początek kilka ciekawostek :

Kiedy wilkołak po przemianie fizycznej w wilka je posiłek, je go tak :

 

 To jest wiadome, ale wilkołak może wyć tylko w obecności księżyca, z wyjątkiem, który zaraz napiszę.



 Wilkołak może wyć też bez księżyca, ale musi kupić za punkty szczęścia życiowego "Przywódca alfa" czy coś takiego i wtedy ma opcję "Przerażające wycie"


A teraz informacje :
Przemiana wilkołaka to krótki proces trwający ze 2/3 sekundy ^^ można się przemienić w dowolnej chwili Z WYJĄTKIEM ! Ciężarne simki nie mogą, oraz niemowlęta i małe berbecie. Co do emerytów nie jestem pewna, bo tego nie osiągnęłam, ale jak się dowiem to napiszę xD
A więc pokazuję wam zdjęcia :


















 To była przemiana w wilka, a teraz odwrót czyli w człowieka :

















 Wilkołaki mogą polować pojedynczo lub w stadzie.
Jak polować w stadzie?
Klikamy na innego wilka i klikamy opcję "dołącz do stada" lub coś ze stadem, a następnie klikamy gdzieś na ziemię ( Ale nie w pomieszczeniach ) i opcja "Poluj ze stadem".
Jak polować pojedynczo? 
Wystarczy kliknąć też na ziemię jak w stadzie i "Poluj w pojedynkę", tyle ; D

Wilki mają dużo opcji typu "Warcz na", "obwąchaj niestosownie", "Rozmawiaj o linieniu", lub na wilka "Podrap po brzuchu" , mogą też drapać meble, a kiedy następuje pełnia, przemiany nie da się zatrzymać, chyba, że się osiągnie dobry poziom wilkołactwa ...

Mam jeszcze słodkie zdjęcia dzieci :




















Od razu mówię, że zdjęcia są tylko moje, jeżeli czujecie bardzo mocną potrzebę, możecie je skopiować ale proszę o napisanie, że to moje dzieło ; )
To na razie wszystko, następny post to będą przewidywane notki.


3 komentarze:

  1. jeszcze nie byłam wilkołakiem ale chyba sobie jakiegoś wilczka zrobię ;pp

    OdpowiedzUsuń
  2. Te dzieci tak słodko wyją ; ) Sama mam wilkołaki i nawet fajnie się nimi gra. Mam pełno klejnotów, metali i owadów, które moja Simka zbierała ze stadem albo bez. Notka super! ; D Pozdrowienia : P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja nie zbieram nimi, tylko pomocnikiem kolekcjonera albo kodem ; D Napiszę niedługo o tym post.

      Usuń