wtorek, 25 grudnia 2012

Wesołych świąt !

To już święta !
Prezenty udane? Wigilia ze świąteczną, przyjemną i rodzinną atmosferą?
Ja już jestem w górach od soboty, mam tutaj simsy na laptopie, ale nie będę się skarżyć jak bardzo wolno działają ...
Co do prezentów - muszę się pochwalić i mam dobrą wiadomość !
Jednym z nich są The Sims 3 Cztery Pory roku, moje wyczekane <3
Jedyne co aktualnie się dowiedziałam, bo zainstalowałam je na tym laptopie z nieoczekiwanym wyłączeniem to automatyczne umieszczenie w mieście Kamienia Pogodowego.
Druga rzecz to to, iż w danym mieście, w którym mieszkamy możemy zamienić typowy dla naszego miasta park na miejsce Festiwalowe. Nie pamiętam dokładnie nazwy, ale po umieszczeniu go w każdej porze roku mamy jakiś festiwal. Więcej na pewno wam napiszę w czwartek wieczorem lub piątek, bo w czwartek wracam, a wiadomo... rozpakować się, do centrum z  przyjaciółką i grę rozpracować <3

W każdym razie życzę wam wesołych świąt, by spełniły się wszystkie wasze marzenia i byście mieli jak najwięcej czasu na grę <3

P.S. dziękuję za ponad 400 wyświetleń i pozytywne komentarze! To dla mnie najważniejsze, by to co wam piszę było przydatne i przez was doceniane. Nie zrezygnuję z tego bloga i możecie być pewni, że opiszę co się da.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz