sobota, 29 grudnia 2012

Pogrzeb

Weszłam dzisiaj na starego bloga o simsach i i zauważyłam komentarz, który mnie bardzo zaintrygował.
Spodobał się pewien post, okazał się on bardzo pomocny i pomyślałam, że dodam go tu i pomogę niektórym z was.

W the Sims 3 możemy urządzać pogrzeby. Nie są one jednak takie, jak pogrzeby w rzeczywistości. 
Polegają na tym, że nasi simowie, kiedy w rodzinie jest jakiś staruszek, mogą zaprosić swoich znajomych na pogrzeb. Wtedy zaproszeni goście, będą bawić się jak na każdej innej imprezie, i czekać , aż jakiś sim umrze. 
Kiedy na przyjęciu nie umrze żaden sim, po pogrzebie dostaniemy komunikat, żejest nieudany, bo nikt na nim nie umarł ;D. 
Jeśli koniecznie chcemy , żeby pogrzeb był udany, możemy zabić jakiegoś staruszka za pomocą kodu testingcheatsenabled true.  Wystarczy kliknąć na nim z wciśniętym shiftem i wybrac opcjię, wywołaj zmianę wieku. 


Mam nadzieję, że tym postem i tutaj pomogłam.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz