piątek, 28 grudnia 2012

Kamień Pogodowy

W jednym z postów wspomniałam wam o 
Kamieniu Pogodowym

Wygląda on tak :

Co to za kamień? Przecież to zwykły posąg...
No właśnie nie!
Ten nasz "Posąg" jest magicznym kamieniem dla czarodziejów.
Jak to? Po co mieliby tego używać?
Jak sama nazwa wskazuje - Kamień Pogodowy.
Klikając na ten kamień za pomocą czarodzieja możemy wywołać wybraną przez nas pogodę.
Niektóre pogody mają nawet skutki uboczne dla simów.

Jak znaleźć taki kamień?
Po zainstalowaniu The Sims 3 Cztery Pory Roku kiedy włączymy grę pojawi nam się komunikat z pojawieniem się go w mieście oraz opcja "Pokaż położenie Kamienia Pogodowego"
Wtedy przekierowuje naszą kamerę na jego położenie i widzimy jak "wyłania" się z podziemia.
Od tej pory możemy go używać.


Ja osobiście jeszcze go nie użyłam, ale patrzyłam opcje. Doszłam do wniosku, że moja czarownica ma jeszcze nie wystarczający poziom czarostwa i niewiele mogę, ale w najbliższym czasie udostępnię wam wszystkie te interakcje. ;)

Życzę przyjemnego wieczorku i do następnego posta ! <3

1 komentarz:

  1. Z tego co słyszałam, nie tylko czarownice mogą go używać. Chyba wampiry i wilkołaki ...... Ale notka super! ; )

    OdpowiedzUsuń