sobota, 8 czerwca 2013

Spadający meteor...

To jest chyba najgorsze co przytrafiło mi się w grze!
Cóż, wyprawiłam przyjęcie w domu - Biesiadę.
Wszystko jest dobrze, jedzą sobie, rodzina prawie w komplecie i nie mam tu na myśli tylko tej, 
co mieszka u mnie w domu, tylko całej, aż do pradziadków!
Nagle spojrzałam na nich.. A oni patrzą się podejrzliwie w niebo.. WTF?
Z ciekawości spojrzałam na wykonywaną przez nich akcję, a tam.. Meteor!
No to sobie myślę : O! Fajnie! Będę miała meteor do kolekcji! I fajny pokaz, bo jeszcze tego nie widziałam!
No jasne, zobaczmy początek.







Potraktowałam to tak w sumie jak pokaz fajerwerków xD 
ALE CO DALEJ ._.











I BUM! Nieźle, co? Taaak, o ile nie traci się przy tym połowy mojej rodziny w mieście! Co jeszcze?
Spójrzcie na mój dom :





 Na ten balkon nie ma drzwi, więc generalnie się teleportowałam ledwo i simką ugasiłam, 
a straż sobie patrzyła ;)
No i tu już meteor.






W OWEJ TRAGEDII ZMIAŻDŻYŁO JAKIŚ 10 SIMÓW, A DOM JEST W OPŁAKANYM STANIE T.T
Moja rada dla was? Jeśli zauważycie, że do waszego domu zbliża się meteor - UCIEKAJCIE!

1 komentarz:

  1. To już wiem co będę robić. Mam podróże i zrobię piwnicę i wszystkich simów tam teleportuję :P

    OdpowiedzUsuń