piątek, 28 czerwca 2013

Organizacyjne #3

Tak, nie było mnie tu tak długo, że aż wstyd mi było się pojawić.
Ale hej! Wakacje! Tak się cieszę, choć... 3 klasiści gimnazjum byli mi bardzo bliscy i będzie mi ich cholernie brakowało... Na szczęście spotykanie się w wakacje i po szkole też wchodzi w grę ;)
Tyle się ostatnio wydarzało, że aż nie miałam jak i kiedy poszperać tu i napisać cokolwiek.
Zdałam do 2 gimnazjum, jak wasze wyniki?
Zrobiłam sobie również Tumblr'a oraz Instagram'a, co bardzo wiąże się z moją pasją do fotografii.
A co było wczoraj?! PREMIERA RAJSKIEJ WYSPY!
Z tej okazji zaraz pojawi się masa informacji, filmików oraz obrazków.
W weekend postaram się zrobić Wam zapas postów na tydzień, bo wyjeżdżam do Egiptu, Wam życzę również udanych wakacji, ślicznej pogody, mile spędzonego czasu i aby Wam się ten czas dłużył!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz