piątek, 15 lutego 2013

Trampolina

Kto ma The sims 3 Cztery Pory roku, ten może się cieszyć trampoliną do basenu!
Wiadomo gdzie ją kupić? Wchodzimy do budowy basenu i wchodzimy tam gdzie mamy wszystkie gadżety, typu : lampki, drabinkę itp.
Dochodzą nam następujące opcje :

  • Skok do wody
  • Skok na bombę


Jak to wygląda?
A no tak :






 Dodana nowa zakłada - "LOL?", o czym jest? wejdźcie i się przekonajcie, a tym czasem dodaję nową ankietę.
Jeśli ktoś ma ochotę na współpracę, mianowicie udostępnianie nawzajem na blogach, jestem otwarta na wszelkie propozycje ; ))

7 komentarzy:

  1. Ja z chęcią zgłoszę się do współpracy, lubię takie sprawdy i oczywiście lubię czytać twojego bloga. Zaglądam tu codziennie :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jejku, jak miło! Uwielbiam czytać takie komentarze, mobilizujecie mnie do pracy! <3
      Kto się zgłasza, niech pisze mi tu adresy.

      Usuń
    2. Ale adresy e-maila czy może skype, albo gg ?

      Usuń
    3. Mam na myśli raczej bloga, chyba, że nie o taką współpracę Ci chodzi?

      Usuń
    4. No miałem na myśli coś troszkę innego XD

      Usuń
    5. To słucham, jak wytłumaczysz to będzie okej ; ))

      Usuń
  2. Znaczy nie to może troszkę głupie, ale jeżeli będziesz chciała prowadzić jeszcze jednego bloga ze mną to zapraszam na gg: 36077178 :D Tam wszystko ci do końca wytłumaczę :3

    OdpowiedzUsuń