piątek, 8 lutego 2013

Festiwal Letni

Hej Hej Hej! To już, mam ferie!
Spodziewajcie się teraz wielu postów, ale...
 pamiętajcie też, że nie mogę tylko siedzieć na bloggerze ; )
Na wspaniały początek moich i innych województw ferii, zaczynam postem... o Lecie.
Lato to wspaniały czas pełen zabaw do wieczora, pływania w morzu i basenach, grania w piłkę, brania udziału w zabawach festiwalowych.
Są też złe strony np. możemy się za bardzo spalić na słońcu!
Ale przejdźmy do tematu festiwalu.
Znajdziemy na nim przede wszystkim : Boisko do gry w piłkę nożną, stół do konkursu w jedzeniu hot-dog'ów, budka do malowania twarzy, budka do robienia kartek okolicznościowych, maszyna do lodów,tor wrotkarski...
















Macie jakieś pytania? ; ]

2 komentarze:

  1. Nie, ja nie mam pytań ;P
    Lato to moja ulub. pora roku :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Moja również ; ] Chciałam Ci także podziękować za umieszczenie mojego bloga w Twoich polecanych <3

      Usuń