środa, 13 lutego 2013

Mmm...Materace!

Ahoj! Ostatnio zastój wyświetleń, pewnie dlatego, że i moja mała aktywność :<<
Ale już, już, zrobiona aktualizacja o Paparazzi, dodane zdjęcia i jeszcze informacje.
_______________________________________
Dodatek Cztery Pory Roku wprowadził nas w nastrój pływania na morzu i w basenie na... materacach! <3
Jest to przyjemna czynność, szczególnie w lato, kiedy to w słońcu opalamy naszych simów na owych materacach.
Nie przypieczcie ich za bardzo ! ; DD
Gdzie je możemy kupić?
Wchodzimy w tryb kupowania i bierzemy taką zakładkę typu "Posortowane" czy jakoś tak (ja tak zawsze robię), a ogólnie to chyba jest w budowaniu basenu, jak się upewnię to zaktualizuję posta xd.
Po zakupie, materace wkładamy do wyposażenia naszych simów, lub jednego sima (zależy jak kto gra, ja mam sporą rodzinę xd) i wtedy na basenie, lub na morzu możemy popływać na nich.
To teraz zdjęcia ;]





 I dwa moje ulubione :


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz