środa, 14 sierpnia 2013

Organizacyjne #4

Słuchajcie mam straszny problem, mam nadzieję, że mi pomożecie ;/
Otóż w związku z nadchodzącymi The Sims 4 nie będę wiedziała jak dodawać posty po wydaniu nowej serii.
W czym problem? Blog nie jest jedynie o The Sims 3, on jest ogólnie o Simsach, a żeby wyróżnić posty o Trójce i Czwórce będę musiała to jakoś wykombinować..
Planowałam zrobić tak jak są Etykiety, zrobić dwie o nazwie "The Sims 3" oraz "The Sims 4" i w jednej wszystkie posty o Trójce, a w drugiej o Czwórce, ale nie wiem czy tak się da.
Bardzo proszę o pomoc i pomysły <3

2 komentarze:

  1. Bardzo chętnie bym Ci doradził, tyle tylko że ja mam ten sam problem ;(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W takim razie wygląda na to, że główkujemy razem ;) Jak na coś wpadniesz daj znać, też Cię powiadomię :)

      Usuń