środa, 7 sierpnia 2013

Ciekawostki The Sims 4 #1


"Pierwsze ze zdjęć przedstawia producentów udających Simów czwartej generacji. Jak zapewniają twórcy gry, Jest wiele do zrobienia w The Sims 4, więc część rzeczy będziecie musieli robić jednocześnie. Jak łatwo wywnioskować z tych słów, przyszli Simowie będą zdolni wykonywać kilka czynności w tym samym momencie. Jest to z pewnością coś, czego brakowało dotychczas w serii The Sims.

Kolejne zdjęcie ma znacznie mniej wspólnego z samą grą, jednakże nie sposób go przeoczyć. Ekipa EA Games chciała bowiem dać nam do zrozumienia, że wyposażenie i obiekty z nadchodzącego The Sims 4 dosłownie znokautują graczy podczas sierpniowych targów Gamescom. Zapowiada się więc prawdziwa gratka dla fanów, którzy z niecierpliwością czekają by ujrzeć grafikę nowej odsłony Simów."

Owszem to nie jest mój tekst, ale daję go w oryginalnej wersji, ponieważ znając mnie to boję się, że Wam coś przekręcę, więc wolę, abyście go przeczytali tak jak jest niż po mojemu :)

5 komentarzy:

  1. Oliwia ♥ z bloga www.sims-life-world.bloog.pl
    Jak ja tu dawno nie wchodziłam! Jejciu naprawdę się zdziwiłam, że nie wchodziłam bo tyle tu wpisów od mojej czytającej nieobecności się pojawiło! Jestem bardzo ciekawa The Sims 4, aczkolwiek go nie kupię, ponieważ na The Sims 3 wydałam mnóstwo pieniędzy, a po za tym chcę trzymać się serii The Sims 3 bo o nim prowadzę bloga i boję się, że niedługo znudzi mi się seria The Sims i pieniądze poszły w błoto na The Sims 4 ;D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Rozumiem Cię, ja nawet niestety jeszcze nie zakupiłam Studenckiego Życia oraz Rajskiej Wyspy co przyczynia się do rzadkich notek o tych dodatkach, strata dla mnie wielka, bo chcę urozmaicić bloga, coś muszę z tym pokombinować, nie przejmuj się wydaniem pieniędzy bo zawsze możesz wracać do The sims 3 :) Dlatego ja zrobiłam blog nie tylko o The Sims 3, lecz ogólnie :)

      Usuń
  2. Akurat właśnie teraz przenoszę swojego bloga na blogspot :) Ale tak ogólnie też będę opisywać The Sims 4 mimo, że mieć go nie będę :) Chcę jeszcze dwa dodatki : Cztery Pory Roku i Studenckie życie bo naprawdę bardzo mi się spodobały, ale trzeba się zastanowić :) No zawsze mogę wracać do The Sims 3, ale ogólnie teraz będzie niedługo szkoła, to tylko w weekendy raczej będę grać :> Pozdrawiam :* Dodaję się do obserwatorów ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Również Cię zaobserwuję i życzę powodzenia z prowadzeniem bloga! :)

      Usuń
  3. Witam!
    The Sims 4 ma być zupełnie inne, niż dotychczasowe części! Myślę, że warto zainwestować!
    Na naszej stronie wszystko na temat The Sims 4, zapraszam!

    OdpowiedzUsuń