piątek, 1 marca 2013

Wieczór kawalerski

The sims 3 Pokolenia wprowadzają do gry takie dwie rzeczy cudownie wzbogacające grę : Wieczory panieńskie oraz kawalerskie.
Jak brzmi nazwa posta - dziś opiszę Wieczór Kawalerski.
Więc kiedy następuje w grze ta piękna chwila, nasi simowie się zaręczają, są narzeczonymi...
Zamiast od razu spieszyć się ze ślubem, poimprezujmy! <3
Robimy tak jak z przyjęciowym ślubem, mianowicie : 
Telefon -> Urządź przyjęcie (lub w...) -> Wybieramy w przypadku mężczyzny wieczór kawalerski.
I wiadomo, wybieramy strój, godzinę, zapraszamy gości...
Jak wygląda nasz sim (Główny bohater ^^) :

Przepraszam, trochę mi się jakościowo popsuł ^^

Na imprezie można :

  • Poprosić znajomego, gościa o wygłoszenie toastu
  • Pryskać szampanem
  • Tańczyć ze striptizerami ^^


Właśnie, co ciekawe i genialne, na takie wieczory do naszych imprezowiczy przychodzą striptizerzy.
Kiedy odbywa się Wieczór Kawalerski, przychodzą panie wizytowo ubrane, by dać widowisko na parkiecie. Kiedy takowi simowie tańczś, nad nimi jest takie mniej więcej sceniczne oświetlenie.


Ja was najmocniej przepraszam, gdyż wiem jak bardzo się lenię <3
Ale zmotywowaliście mnie do pracy komentarzami, wejściami, dziękuję <3


3 komentarze:

  1. Uuuu *u* To może zamiast zwierzaków kupić pokolenia ? :>

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Myślę, że oba dodatki są wspaniałym uzupełnieniem, niestety mój komputer nie toleruje zwierzaków, więc osobiście na razie radzę sobie bez nich ;)

      Usuń
  2. A jakie zaproponujecie pomysły na wieczory kawalerskie w Krakowie? Sam trafiłem na ofertę https://www.shootingcracow.com/oferta/wieczor-kawalerski/ i uważam ją za ciekawy i oryginalny pomysł. Myślę, że dla mojego brata, któremu chcę urządzić taki wieczór byłaby to super niespodzianka.

    OdpowiedzUsuń