sobota, 26 stycznia 2013

Zbieranie jajek

Nadchodzi wiosna, a jest to pora wielkanocna. Nie mamy tu możliwości typowej Wielkanocy, ale możemy zbierać kolorowe pisanki!
Przed zebraniem są raczej małe, ale zwykle po zabraniu i umieszczeniu np. w domu są większe.
Właściwie zagadką jest dla mnie w jakim celu je zbierać, poza oczywiście ozdobą domu.
Co mi się podoba w tym zbieraniu? Przede wszystkim jest uzupełnieniem do gry. Ciekawym.
A wam co się podoba najbardziej w Czterech Porach Roku?





Pytanie od Hopose :
W jakim mieście żyje Twoja Simka? :3

Po pierwsze nie gram jedną simką, bo mam dość rozbudowaną rodzinę i rozgałęzione drzewo genealogiczne.
Moja rodzina mieszka w Starlight Shores. Dlaczego? Sama nie wiem czemu wybrałam to miasto, może ze względu na różne miejsca typu karaoke itp.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz