wtorek, 1 stycznia 2013

Blogi

Tak przeglądam blogi na Googlach o The Sims 3 i po prostu się załamuję.
Pierwsza strona Google od początku do końca... Wszystkie blogi z niej są nieaktualne.
Druga strona... tylko około 2 aktualne albo nawet i 1.
Trzecia strona to już więcej... Ale jak tak można?
Stworzyć blog, a później tak go zostawić niech sobie gnije...
Fakt faktem mój też jest nieużywany, ale posty są na nim czytane, a poza tym tu mi wygodniej pisać.
Z czasem tamtego bloga zamknę.
Dam wam radę, abyście nie zostawiali tak swoich blogów, na których materiał JUŻ nie jest używany.
Ja na przykład nie czytam takich... W każdym razie jeśli chcecie znaleźć dobre blogi to po 3 stronie na Google.
Ja na pewno was tak nie zostawię, nie planuję zaprzestać pisać tego bloga, jeśli jednak nie udałoby mi się to,
oddam go w ręce kogoś kto się nim świetnie zajmie. Powtarzam : Nie planuję was opuścić, to była tylko taka hipoteza!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz