niedziela, 11 listopada 2012

Problemy z grą

Posłuchajcie, mam ostatnio problem z grą, mianowicie ze związkami, ale nie tylko.
Mam dość dużą rodzinę, ale to zostawmy na razie, mam troje dzieci, dwójka jest zaręczona.
Weszłam dzisiaj pograć w simsy, chcę moją simkę pobrać, zamówiłam już wesele, ale...
Mój niedoszły mąż nie przyszedł ; o
Dodam więcej :  żaden gość nie przyszedł =.=
Potem nie mogłam wziąć nawet ślubu prywatnego, a kiedy chciałam żeby się obściskiwała - on odmawiał.
Kiedy się zdenerwowałam, chciałam wyjść z simów, ku mojemu zdziwieniu ukazał się Błąd zapisu 12.
Ma ktoś podobnie?

2 komentarze:

  1. Ja też mam ten błąd i mnie to wkurza -,-

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mi się w sumie naprawił, format komputera bardzo mi pomógł, osobiście polecam formatowanie, simsy działają sprawnie, bez błędów ;]
      Zapraszam do obserwowania i dziękuję, że czytacie <3

      Usuń