piątek, 30 listopada 2012

Kościlda

Kim jest Kościlda?
Jest ona naszą szkieletową sprzątaczką ! ; D
Niestety nie ma ona tak naprawdę żadnych interakcji - może jedna i na pewno taka typu "Odwołaj" i "Zawołaj"
Jak ją zdobyć? wystarczy znaleźć ją w Trybie Kupowania, z tego co pamiętam to w rozrywkach ^^
Kolor sukienki ma ona losowy, ja trafiam najczęściej na czarną, ale raz mi się udało na niebieską ; PP
Wprowadzili ją w dodatku "Nie z tego świata", zgodzę się z tematyką, idealnie pasuje do tego klimatu.
Była ona już w The sims 1, w Abrakadabrze o ile dobrze pamiętam, bo kiedy ostatnio w to grałam... no w sumie około 5/6 lat temu...
W najbliższym czasie dodam jakieś ciekawsze posty, ale po prostu strasznie psują mi się Simsy i kijowo mi grać, ale niedługo sformatują mi komputer i będzie Okej <3

Dobra, więc ja załączam zdjęcie naszej Seeksoownej pokojóweczki <33

Jeszcze raz bardzo przepraszam za takie krótkie notki i rzadko dodawane, ale jak tylko będę mogła grać w simsy bez żadnych przeszkód, z możliwością niezacinania się i tego typu, będę więcej pisać <3

1 komentarz: